Cette déflagration n'est pas à exclure ... Le bonhomme est viscéralement attaché au club, mais personne ne le fera marcher sur la tête et il n'a pas besoin de l'USAP pour manger !Espérons que arlet pète pas un plombs et ce barre
I de sempra em provat de desemvelopar al sud sense que mai ajim tingut cap consequencies financial.Rivière és un fre al desenvolupament de Perpinyà! Aquí, a Catalunya Sud, no enteníem per què la USAP no ens va venir a democratitzar el rugbi. El Sr. Rivière ha rebutjat moltes empreses del Sud. Perpinyà ha de recórrer a Barcelona o Girona per poder créixer...
Fa uns anys, l'empresa barcelonina Puig va voler posar-se en contacte amb Usap per convertir-se en accionista majoritari. Però no hi va haver seguiment a això... El futur de Perpinyà es troba al sud. El rugbi a Catalunya intenta ser més democràtic i Usap seria un gran aparador per a nosaltres... El Sr. Rivière no s'adona de la maneig econòmica que tindria aquí... Els joves de Barcelona que estima el rugbi miren l'Usap i per a molts. li agradaria incorporar-se al centre de formació... El problema és que fa uns anys que ens està donant l'esquena... El Sr. Rivière creu que és anant a París que tindrà patrocinadors quan és més aviat cap a Girona. , Barcelona o València.I de sempra em provat de desemvelopar al sud sense que mai ajim tingut cap consequencies financial.
M'agraderia molt que travallesim amb al sud, pero fa mes de 25 anys que no em mai rexit a finalidzar cap empresa.
Si vraiment Riviere a refusé l arrivée d un gros actionnaire ( l entreprise PUIG de Barcelone ) c est une norme erreurFa uns anys, l'empresa barcelonina Puig va voler posar-se en contacte amb Usap per convertir-se en accionista majoritari. Però no hi va haver seguiment a això... El futur de Perpinyà es troba al sud. El rugbi a Catalunya intenta ser més democràtic i Usap seria un gran aparador per a nosaltres... El Sr. Rivière no s'adona de la maneig econòmica que tindria aquí... Els joves de Barcelona que estima el rugbi miren l'Usap i per a molts. li agradaria incorporar-se al centre de formació... El problema és que fa uns anys que ens està donant l'esquena... El Sr. Rivière creu que és anant a París que tindrà patrocinadors quan és més aviat cap a Girona. , Barcelona o València.
Em vaig equivocar, era Capabro... Puig havia de fer-se càrrec del club girona.Si vraiment Riviere a refusé l arrivée d un gros actionnaire ( l entreprise PUIG de Barcelone ) c est une norme erreur
Ce n est pas l entreprise PUIG qui était en contact avec l USAP mais CAPABROEm vaig equivocar, era Capabro... Puig havia de fer-se càrrec del club girona.
Le forum de l'USAP, un monument du paysage digital catalan depuis 25 ans ! On y parle de tout mais surtout de l'USAP bien évidemment... A consommer sans modération !