• Rentre dans la mêlée des discussions enflammées ! :) Inscris toi en 2 minutes, et même en 10 secondes grâce à ton compte Facebook ! Les supporters t'attendent pour partager des avis ! JE M'INSCRIS ›››

Ca va continuer

planxot

USAPiste sérieux
Inscrit
25 Août 2012
Réactions
1 900
J'ai rien compris de quoi tu parles.
J'ai évoqué la police moi ? Qui a insulté qui ? J'ai indiqué 500x qu'il y a une fonction de signalement, que je traite.
En effet, mal de caps, tout à l'air flou dans ta tête, vraiment très flou.

Je te demanderai pour la deuxième fois, de ne pas porter de jugement me concernant: tout à l’air flou dans ta tête, vraiment très flou. Pour moi, tout es extrêmement clair, au contraire.
Effectivement oui, sur un de tes posts tu as mentionné le mot police, comme tu as mentionné sur un autre : merci de ne taguer personne sur ce topic.1 tag = 1 semaine de ban.Utiliser le bouton signaler, je serai inflexible.
@jacky66 la raclure, excuse- moi , si tu penses que ce n’est pas une insulte, mais un tag compliment ,et que tu t’interroges qui a insulté qui, libre à toi .
jacky66 la raclure, alors là , par contre sans le @ si c’est permis, bonjour aux nouveaux tags marques d’affections.
Salutations rugbystiques.

FAUST

Passe sa vie sur le forum
Inscrit
29 Juillet 2012
Réactions
6 637
L'intelligence situationnelle, ça n'est pas vraiment nouveau, non (cf. P.Villepreux) ?
Les petits plus, si j'ai bien tout compris, c'est la vitesse sous stress (woaow, ça sonne !) dans la prise de décision, conjuguée à 15 (et même 23).

Tu as raison. Mais Villepreux s'inspirait déjà de René Deleplace.

Quand Villepreux prônait le jeu de mouvement et l'intelligence situationnelle, il s'adressait à l'époque à la charnière essentiellement. Les avants faisaient leur boulot individuellement, il y avait très peu voire pas de phases de jeu connecté.

Aujourd'hui autour d'un ruck, on demande au joueur qui vient réalimenter l'attaque, de lire pendant sa course de replacement et de proposer une solution de tir qui va attaquer un espace, neutraliser un joueur ou une cellule etc...mais il faut que le joueur qui est à ses côtés joue le même rugby, comprenne la même chose. Et vice et versa.
Pas facile à expliquer.

FAUST

Inscrit
29 Juillet 2012
Réactions
6 637
Ils vont s'y mettre surement, mais pour le coup, ça nécessite un travail de fonds qui prend du temps....Là on change un peu de paradigme: on sort des phases de jeu préconçues pour favoriser une intelligence situationelle...C'est pas inné pour tous les joueurs
Pas tout à fait. On ne sort pas de ces phases, attention. C'est une digression dans un système.

Là où tu as raison c'est que c'est beaucoup de travail.

FAUST

Inscrit
29 Juillet 2012
Réactions
6 637
Me grada mès en català ! haha
La revolució del rugbi francès​

Des de l’època de Garthié, l’EDF s’ha convertit en una màquina que espanta, el plaer, el desig depenent del costat on estem ubicats.

Però, què va passar realment? Com va ser tan perillós aquest equip que va deixar tan perillós? Com va revolucionar el seu joc?

Gràcies a un home, cal dir -ho, fins i tot si aquest és i ha estat criticat, odiat, estimat, amb un personatge a Kon, però que es respecta per la seva ciència del joc, Fabien Galkié. Com el que, res és blanc, res és negre, tot és matisat i a cadascun hi ha un bo i dolent (bé ... hi ha dos o tres en aquest fòrum que només tenen dolentes i que tenen natges vermelles). Bé, aquesta és la filosofia minut, però de debò ... hi va haver 3 passos.

Va ser el primer noi de França qui va comprendre els sistemes de jocs que han esdevingut essencials per utilitzar tota l’àrea del camp, totes les possibilitats i totes les armes dels jugadors. El 2019, va estructurar el joc amb el 1331 que va variar en totes les seves variacions 13 2 1 1, etc ..., amb surf, sense navegar, però realment ho fa. Inculta aquesta filosofia i el rigor que hi va. No dic que abans no tinguéssim una idea de la cosa, però era un joc amb cèl·lules, ja utilitzades, ja conegudes, ja dominades pels altres

Estableix un entrenament d’alta intensitat. Aaahh la formació de "alta intensitat", tothom ho ha sentit a parlar des del 2019/2020, però per a la meva sorpresa ningú, no dic que ningú no sigui un periodista i un altre que expliqui al públic en general el que està formant a "alta intensitat". No obstant això, és la veritable revolució, hi ha el canvi real, la mutació de la doctrina. Quina manca d’informació i oberta. En un entorn molt tancat sí, els clubs s’aprofiten, els entrenadors del T14 i també es produeixen, però això no surt. Així que ens imaginem, pensem.

Basant -se en entrenadors que tinguin la mateixa visió que el deixa xoc, fins i tot si significa no triar a la corrent principal. Ghezal, Labit, Jeanjean, Edwards, Arlettaz, Sempéré, etc. Qui hauria apostat per un Kopek a les dues últimes ciutats ?? Roidec? I, tot i així, en parlarem. Per què buscarà aquests nois? Doncs simplement perquè és un bon gestor, juntament amb un excel·lent tècnic, sens dubte el millor del món. Un bon gestor ha de saber envoltar -se perquè llegirà els jocs, discutirà, escoltarà, guiarà, però sobretot tindrà el coratge necessari per imposar aquestes opcions. Hem de donar gràcies a Laporte que els va validar i això és enorme a França i al rugbi. I, durant 5 anys, ha estat funcionant, s’ha de reconèixer.

Començem amb els sistemes o jocs de joc. Tots els equips del sud vam posar la misèria durant anys amb el seu posicionament quan vam jugar un altre rugbi que ja existia. Els saxons anglo es van cargolar allà davant nostre, en definitiva, estàvem absents del joc completament.
El primer que va parlar sobre ell a la televisió durant una França negra va ser Galthié quan era comentarista i després de la prova de Whitelock al llarg del vostre toc. Va parlar de 242 negres. Em recorda més quan.

Des d’aleshores, hem agafat, hem copiat, de referència, imitat i millorat. Des del 2019, hem dominat una mica, però els jugadors són tan potents, tots tenim els mateixos sistemes, els mateixos talents, etc., de manera que el sistema està sense vapor. Las, va anar a buscar l’atac, un noi, un català del qual ha admirat el principi de joc durant molt de temps. Aquest tipus està jugant a un equip del fons de la taula com ho desitjava, però, donat el seu pressupost, no el va desenvolupar, ja que hauria de sotmetre's a massa residus tècnics per a un joc d'hiper demanda. La classe no és la classe?

Us recordo que durant aquest temps hi va haver assaigs que van demanar el cap del dit entrenador i altres que cridaven al impostor i a la incompetent. Així, avui i durant 1 any, hi ha hagut aquest joc inspirat en Deleplace, que es basa en la velocitat i la cerca de l’espai. Arlettaz desenvolupa suaument la seva cosa en 3 eixos

El joc es va desplegar. Clàssic. Però es basa molt en el pas axial per estalviar temps, per tant l’espai i la velocitat. I en la seva fase de llançament passarà per la desena, que ja no serà el cas del joc de transició.
El joc al peu. Omnipresent durant 1 any, des de l'arribada de de Pa. Passeu a tot arreu, peu tot el temps per desestabilitzar -se, punxar, contrarestar, estirar -se. Ex la prova de Bb Ave Cl passa al peu de Ramos.
El joc en profunditat. I allà, és important, ens estendrem una mica més.

Et t'as pas trop l'air kon?

webmaster

Le méchant "chef" de ce forum
Membre du personnel
MEMBRE PREMIUM
Inscrit
23 Juillet 2012
Réactions
4 696
Je te demanderai pour la deuxième fois, de ne pas porter de jugement me concernant: tout à l’air flou dans ta tête, vraiment très flou. Pour moi, tout es extrêmement clair, au contraire.
Effectivement oui, sur un de tes posts tu as mentionné le mot police, comme tu as mentionné sur un autre : merci de ne taguer personne sur ce topic.1 tag = 1 semaine de ban.Utiliser le bouton signaler, je serai inflexible.
@jacky66 la raclure, excuse- moi , si tu penses que ce n’est pas une insulte, mais un tag compliment ,et que tu t’interroges qui a insulté qui, libre à toi .
jacky66 la raclure, alors là , par contre sans le @ si c’est permis, bonjour aux nouveaux tags marques d’affections.
Salutations rugbystiques.
Ton petit ton menaçant et récurrent m’enerve
Une semaine de frigo.

jacky66

Passe du temps sur le forum
MEMBRE PREMIUM
Inscrit
5 Juillet 2022
Réactions
1 240
Tu as raison. Mais Villepreux s'inspirait déjà de René Deleplace.

Quand Villepreux prônait le jeu de mouvement et l'intelligence situationnelle, il s'adressait à l'époque à la charnière essentiellement. Les avants faisaient leur boulot individuellement, il y avait très peu voire pas de phases de jeu connecté.

Aujourd'hui autour d'un ruck, on demande au joueur qui vient réalimenter l'attaque, de lire pendant sa course de replacement et de proposer une solution de tir qui va attaquer un espace, neutraliser un joueur ou une cellule etc...mais il faut que le joueur qui est à ses côtés joue le même rugby, comprenne la même chose. Et vice et versa.
Pas facile à expliquer.
Read "The Guardian" and translate with Google if don't know ! haha

Hydro

USAPiste bavard
Inscrit
13 Juin 2014
Réactions
304
Pas tout à fait. On ne sort pas de ces phases, attention. C'est une digression dans un système.

Là où tu as raison c'edt que c'est beaucoup de travail.
d'où les entrainements "à haute intensité" pour habituer les joueurs à ces prises de decision instantanées ?
put'ain, c'était plus simple avant, les avants pétaient tout droit, les 3/4 prenaient les intervalles et basta !

C'est l'un des côtés admirables de ce sport, le collectif est plus fort que la somme des individualités pour peu qu'il joue...collectivement la même partition.

Haut Bas